Hoi Henk,
Ben ik weer na een paar drukke dagen. Ik ben heel blij met je uitgebreide uitleg omtrent bemesting en heb fuchsiamest van Asef gehaald bij het tuincentrum.
Vanmiddag schrok ik enorm van de heftige hagelbuien, als mijn tere fuchsia's dat maar overleven was mijn gedachte. Toen ik na de eerste bui ter inspectie naar buiten ging bleken mijn dappere dodo's het hagelgeweld overleefd te hebben. Zo teer zijn ze dus niet, haha. Tuurlijk ben ik opgelucht. Maar ja, alles is nog nieuw voor mij op fuchsiagebied.
Wat ik nu zoek is een goede fuchsiakweker die niet al te ver van mijn woonplaats Nieuwegein woont. Ik heb er best een uurtje rijden voor over. Bij de tuincentra in mijn buurt verkopen ze geen fuchsia's meer, de paar die ik wel zag, zagen er heel zielig uit. Maar ik wil er zo graag nog een paar bij hebben, vooral de klimmers die geen klimmers zijn. Kunnen die trouwens nog geplant worden?
Ik zou hier wel een foto van mijn voortuin willen neerzetten, maar weet niet of dit forum met HTML werkt zodat ik de foto kan ‘plakken’ via