naam van witte fuchsia

• g.c.hovens

hallo wie kan me helpen.

Ben op zoek naar de naam van een wit bloemige fuchsia

Bloem is geheel wit

weet even niet hoe ik hier nu een foto bij moet voegen.

heb er wel een paar!

gr. ger

• Jeffreyn

Hoi,

Is het een Annabel? Via deze site kun je foto's plaatsen http://nl.tinypic.com/. Je moet ze verkleinen tot message board.

Groetjes,

Jeffrey

• astrid

Hallo G Hovens als u echt wilt weten hoe uw fuchsia heet raad ik u aan om alle foto's die op deze pagina staan en dat zijn er heel veel te bekijken als u hem denkt te herkennen kunt u hem die naam geven of als u het zeker weten wilt kunt u bij een kweker dat soort halen of bestellen als hij dan bloeit kunt u vergelijken groetjes Astrid

• g.c.hovens

bedankt voor de tips.Blijf proberen een foto te plaatsen.Is waarschijnlijk geen Anabel,trouwens welke pagina bedoel je.Ga zoeken op de site van gommers .

vr.gr ger.

• Henk M.

Hallo,

Zal moeilijk worden om de juiste naam erbij te krijgen, er zijn heel veel geheel witte fuchsia's. Is het trouwens een hanger of een opgaande soort. Scheelt alweer wat zoekwerk!

Gr.Henk

• astrid

foto's vind je onder Gommer maar ook onder kwekerij Spek en andere . nr 11 N H midden , vereniging Belgié' f vr Heusden en de vrije f vr via lings kom je op veredelaars Henk Waldemaier is die van de walz later Herps soorten maar daar vind je hem niet wel leuk om alle soorten met beschrijving te bekijken .Ook via home site's vind je foto's en fhotobucket probeer alles maar ik vind ook steeds meer ben een album aan het samenstellen erg mooi groetjes Astrid

• g.c.hovens

hoi Astrid

Deze site's heb ik allemaal onder mijn favorieten staan en meerdere malen bekeken

Van der Spek is gestopt met de kwekerij Op de laatste verkoopdag nog 2 stamfuchsias kunnen bemachtigen herbs pierement en aaltje gestekt 1968 nu 2 maanden in bloei, erg mooi.

Wat de witte fuchsia betreft deze lijkt het meest op de silver anniversary.

Blijf proberen foto's te plaatsen.

vr.gr.Ger

• g.c.hovens

hoi fuchsia vrienden

Sorry tik foutje,stam fuchsia,s zijn van 1986.

gr.ger

• astrid

Hallo Ger . Spek is gestopt weet ik heb er schrijven van gehad de site is er nog steeds en ze hebben een waardige opvolger waar spek de komende jaren wel enige ondersteuning gaat geven . Silver Anniversary ken ik niet heb hem ook niet in mijn album heeft u de foto gevonden op deze site zo ja waar? ik heb

Bleu Ribbon ,Florence Mary Abbott ,Happy Wedding Day ,Le Berger, Pink Marshmallow ,Rys ,Ting a Ling , White Queen en Whirlaway geen van allen zijn ze helemaal wit vaak hebben ze een spoor roze ergens vaak aan de bloembuis groetjes Astrid

• g.c.hovens

Hoi Astrid

De silver anniversary staat op de site van kwekerij Gommer in Dalen.

gr. Ger.