Hoe genereert followen op twitter aandacht?

Twitter heeft een aantal beperkingen, om agressief followen tegen te gaan (https://support.twitter.com/articles/68916-following-rules-and-best-practices#). Zo zeggen ze:

Aggressive following is defined as indiscriminately following hundreds of accounts just to garner attention.

Mijn vraag: hoe krijg je aandacht voor je product/site/whatever enkel door honderden mensen te gaan volgen en verder niets?

Gaat het hier alleen om dat ene moment dat de "gevolgde" een mailtje krijgt met @someone is following you? Of is dat nu precies waar ze op uit zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Naast het al gegeven antwoord is het ook zo dat mensen je zullen zien in de "Volgers" lijst van een bekend account. Op die manier kun je ook 'ontdekt' worden.

Niet dat het nou echt iets gaat opleveren...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het idee is dat veel van de mensen die je volgt je terug zullen volgen. Zo krijg je dus zelf meer volgers en wijs je mensen op je account