Misschien kan ik iemand een plezier doen met een paar rollen van 45 meter lang per rol en daar bij de nodige slangetjes en stekertjes.
Over de prijs worden we het altijd eens… mail mij even.
Wim.
halo paul,
Er zit aan iedere slang een T stuk en twee eind stukken maar hier volgt een duidelijkere omschrijving :
Een rol tyleen slang Ø 20 mm van 45 meter lang kost €1.00 per meter en de slangetjes met spike,s kosten € 0.25 per stel
Maar je kan net zo veel krijgen als je nodig zou kunnen hebben.
In de tyleen slang zijn de gaatjes al reeds voor geponst dus je kan de z.g. spaghetti slangetjes zo aan sluiten.
Als je het wil inkorten verlengen of haaks de bocht om dan zijn er allerlei hulpstukken voor te krijgen
Ik koop het bij wildkamp in de winkel maar het is ook online te bestellen www.wildkamp.nl
Als je nog vragen heb mail me gerust mijn E-mail adres is wvansmeerdijk@home.nl
of bel 0651796817
De Wilp
Hartelijke Groeten,
Wim
Hallo Henk,
Een rol tyleen slang Ø 20 mm van 45 meter lang kost €1.00 per meter en de slangetjes met spike,s kosten € 0.25 per stel
Maar je kan net zo veel krijgen als je nodig zou kunnen hebben.
In de tyleen slang zijn de gaatjes al reeds voor geponst dus je kan de z.g. spaghetti slangetjes zo aan sluiten.
Als je het wil inkorten verlengen of haaks de bocht om dan zijn er allerlei hulpstukken voor te krijgen
Ik koop het bij wildkamp in de winkel maar het is ook online te bestellen www.wildkamp.nl
Als je nog vragen heb mail me gerust mijn E-mail adres is wvansmeerdijk@home.nl
Hartelijke Groeten,
Wim
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?