Fuchsia benodigdheden

  • Ger

    Hallo Fuchsia vrienden

    Ik heb twee vragen .Wie weet het adres en naam van een bedrijf (winkel) in Zeist voor fuchsia benodigdheden o.a. mest stoffen, plantsteunen stek matrialen etc.Vraag twee. Is de Fuchsia ‘Maria Landy’ nu wel of niet winterhard. Staat op de ene site als winterhard en de andere als niet winterhard.

    m.v.g. Ger

  • jacco

    Er is van de NKFV wel een adres in zeist toch ??

    Mevr.romijn was dat tenminste.

    gr.Jacco

  • Goof

    kijk eens op de site van de N K V F,en zoek het servise punt,daar is nog wat te halen .

    Goof

  • Henk M.

    Hallo Ger,

    Ik heb het voor je nagekeken op de fuchsia cd-rom van de NKVF en bij de beschrijving van Maria Landy staat niet vermeld dat het een winterharde soort betreft

    Gr. Henk

  • ger

    hallo.Bedankt voor de snelle reacties.Heb de site van Riet Romijn gevonden.

    Na nog wat speurwerk over de ‘Maria Landy’ Fuchsia blijkt deze niet winterhard te zijn.Vraagje voor Henk M. Hoe gebruik je bladgroen plus van Ecostyle,de gebruiksaanwijzing volgen of oplossen in water en rechtstreeks op het blad sproeien

    m.vr. gr. Ger

  • Henk M.

    Ger,

    Bladgroen plus is verkrijgbaar in korrelvorm en kan door de bovenlaag van de potgrond gemengd worden. Zo wordt het op de verpakking vermeld en zo doe ik het dus ook. Of er een andere manier is om het toe te passen is me niet bekend maar je zou het allicht kunnen proberen.

    gr. Henk

  • Sep

    Ben je nog op zoek naar fuchisia spullen.

    Ik heb fuchsia grond, plastic potten, aarde werk potten, hang ringen, boeken, tijdschriften die ik allemaal weg wil doen.

    Voor wat je er zelf voor wilt geven.

    Vrg Sep Hulst Bilthoven.

  • g.c.hovens

    Hallo Sep.

    De benodigheden die je aanbied heb ik al op voorraad.

    Succes met de verkoop.

    vr. gr. ger

  • jan bos

    halo ik heb een vraagje

    ik heb fuchsias

    maar vaak hangen de bloemen op de grond

    dus ik zoek iets om ze op te zetten

    maar wel apart

    heeft iemand een idee?

    bedankt

  • Goof

    Een mooie bloembak of pot zet die op zijn kop en daar de plant op

    Goof