wie weet hoe deze fuchsia heet

• astrid

Deze fuchsia wil ik graag toevoegen aan mijn verzameling maar ik weet zijn naam niet en wie hem heeft ?

• Henk Hoefakker

Dit is een botanische fuchsia,

Een fuchsia die voornamelijk in de late winter of heel vroege voorjaar bloeit(in de kas)

Het is Fuchsia juntasensis.

• Henk Hoefakker

Ik zie trouwens dat het een foto van mijzelf is, in mijn eigen kas genomen

• astrid

Bedankt Henk voor je reactie ik begrijp dat het een moeilijk soort is niet echt geschikt voor in de tuin in iedergeval kan ik een naam zetten bij de foto dank je Astrid

• Henk Hoefakker

Het is niet echt een moeilijke soort, eigenlijk de makkelijkste van de knolfuchsia's. Hij is alleen het hele buitenseizoen groen, want hij is net uitgebloeid voordat hij naar buiten gaat.

Waar vond je trouwens deze foto? Want het is er een van mijn site en daar staat de naam en een beschrijving bij.

• astrid

Beste Henk de foto heb ik via Ron van photobucket daar stond geen naam bij bij meerdere niet ik vond het soort mooi maar ik denk niet dat ik hem aan schaf daar hij niet bloeit in de zomer .Waar vind ik uw site ? staan er meer foto's op ? Voor in mijn album . groetjes Astrid

• Henk Hoefakker

Mijn site is www.hoefakkerfuchsia.nl

Ik probeer daar van alles over botanische fuchsia's bij elkaar te brengen.

Succes met je foto-album

• Ron

Hallo Henk H,

Ik heb inderdaad uw foto overgenomen om in mijn verzameling van fotoalbums op photobucket te zetten. Als dit illegaal mocht zijn mijn verontschuldiging.:S Hopelijk niet, maar als er rechten o.i.d. op zitten of u vindt het niet goed dat uw materiaal gekopieerd wordt dan laat u het maar weten, dan haal ik de foto weg.

M.vr.gr. Ron.

• Henk Hoefakker

Oh. ik vind het verder geen probleem dat je deze foto ergens anders hebt neergezet.

Ik was alleen verbaasd mijn eigen foto ineens tegen te komen.

Ik heb ook even op dat photobucket spul gekeken. Wat jammer dat daar nergens namen bij gezet kunnen worden. Plaatjes kijken zonder te weten wat je ziet.

Succes met plaatjes zoeken.

• Ron

Hallo Henk H,

Allereerst bedankt voor het “lenen” van je foto.(tu) Ik heb op photobucket ook een hele verzameling foto's waar wel de namen bijstaan hoor. De andere foto's kwam ik tegen op het net en omdat de naam ontbrak heb ik ze een nummer gegeven. Ik zet er pas een naam bij wanneer ik zeker ben dat het de juiste is en zelfs dan zijn vergissingen niet uitgesloten. En naar mooie bloeiende Fuchsiafoto's zonder naam kijken is toch niet zo vervelend???:)

Groeten Ron.