Bladval

• Sigrid

Hallo Jacco,

Kijk voor de Remembering Claire op de site van de NKVF, daar staat de uitgebreide beschrijving van de culitvar. Deze is n.l. vorig jaar genomineerd op de keuring.

Ga naar; NKvF / UTC / BCK/Keuringen / Keuringen / Uitslagen / 2008.

Ik weet dat je flink moet zoeken, maar voor deze Fuchsia is het de moeite waart om de beschrijving te lezen.

Succes Sigrid.

• Ron

Hallo Jacco,

Met de soorten die je opschrijft heb ik helemaal geen ervaring. Misschien is het een idee om contact te zoeken met dhr. de Cooker. Wie weet er nou meer over een bepaalde plant dan de kweker zelf?? Dat heb ik ook al diverse malen gedaan bij dhr. Waldenmaier van de WALZ en Herps soorten en bij dhr. Roes van de Roesse en Rohees soorten. Iedere keer kreeg ik netjes, vakkundig en vriendlijk antwoord op mijn vragen.

Ik heb geen e-mail adres kunnen vinden maar op de Amerikaanse Fuchsiaverenigings Site vond ik dit adres onder de kop Hybridizers. Ik denk dat dit dezelfde is.

M. de Cooker

Graaf de Hompeschstraat 9

6109 AK Ohé en Laak

The Netherlands

Succes ermee!!!

Groeten Ron.

• Ron

Hallo Jacco,

Hoe kan ik dat clubje van Fuchsialiefhebbers op Hyves bekijken en eventueel er aan deel nemen. Heb samen met mijn kind ;)een profiel aangemaakt en zou graag wat meer over dit gebeuren leren, vandaar mijn vraag

Groeten Ron.(:D

• jacco

Hoi Ron,

Op hyves kun je zoeken maar ipv leden kun je ook op artiesten en verenigingen zoeken dat balkje staat standaard op leden als je die balk openklikt kun je ook op hyves zoeken, de zoekopdracht is dan fuchsia / zoeken in hyves op de 2de pagina van de zoekgegevens staat dan een roze bloem en dat is de groep die ik bedoelde.

Ik hoop dat ik het goed uitleg want je kunt er van de leden die er zijn best wel mooie fuchsia foto's bekijken het is jammer dat fotograferen niet mijn hobby is maar ik ga er zeker wel over nadenken.

gr.Jacco