Boeken gezocht,

• Ron

Beste mensen,

Omdat ik in de wintermaanden ook graag met Fuchsia's bezig wilde zijn ben ik boeken over Fuchsi's gaan verzamelen. Het zijn boeken in het Nederlands, Engels, Duits of Frans, als het maar over de Fuchsia's gaat. Ik doe dit nu ongeveer 5 jaar en heb al een aardige verzameling van ongeveer 50 boeken bij elkaar. Maar zoals in elke verzameling ontbreken er nog een paar.

Vandaar mijn vraag; Wie heeft de boeken Wagtails, books of Fuchsia's deel IV en V, geschreven door Eileen Sanders in zijn of haar bezit en wil deze tegen een redelijke prijs verkopen?? Ik heb deel I, II en III en wil graag deze reeks compleet maken. Dus….als U deze boeken heeft en U wilt ze verkopen kunt u mailen naar het bovenstaand e-mail adres. U zou mij een heel groot plezier doen. Alvast bedankt!!!!!!!!!!! Vriendelijke groet, Ron.

• Ron

Beste mensen,

Inmiddels heb ik deze boeken gevonden en in bezit.

Nu blijkt dat er ook nog 3 supplementen zijn.

Mijn vraag…..heeft iemand die te koop?

Je zou me er een enorm plezier mee doen.

M.vr.gr. Ron.

• Nathalie91

Hallo,

Helaas heb ik deze boeken/supplementen niet maar wel een ander boek ‘ Het nieuwe Fuchsia handboek’ Uitgegeven onder auspiciën van de Nederlandse Kring van Fuchsiavrienden. ISBN 9021525208 uit 1995. Het boek heeft hier alleen maar in de kast gestaan en ziet er goed uit.

Heeft u misschien ook interesse in dit boek? Stuur dan even een mailtje.

Mvg,

Nathalie

• Ron

Hallo Nathalie,

Leuk dat je reageert, maar het boek wat je beschrijft heb ik al in mijn verzameling. Eigenlijk kan je stellen dat ik alle boeken die in het Nederlands over Fuchsia's geschreven al heb.

Ik zoek eigenlijk meer naar de vroege werken vanuit het buitenland zoals Amerika en Engeland.

Maar nogmaals dank voor je reactie!!!

M.vr.gr. Ron.