fuchsia tray ann

• ingrid

hoi,

ik heb een fuchsia tray ann gekocht.

maar ik kan niets over deze fuchsia vinden.

heeft iemand toevallig informatie over deze fuchsia en een plaatje/foto?

groetjes ingrid

• Ron

Hallo Ingrid,

Ik heb in de diverse inventarissen gekeken maar Tray Ann kwam ik niet tegen. Bedoel je misschien ‘Tracie Ann’? Over deze cultivar vons ik hetvolgende:

- Tracie Ann Johns 1988 GB 2326 HH D roze L.violet=>paarsroze,

- ‘Tracie Ann’ AFS:2326 ~ JOHNS GBR 1988 ~ `Harry Gray'x`Elsie Mitchell' ~ Bloem: dubbel, middelgroot, gevuld; T+S roze, C violet. Bijz.: halfhanger.

Komt deze beschrijving overeen met jouw plant, ik bedoel de kleur en voorkomen?

Een foto heb ik niet kunnen vinden.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Groeten Ron.

• Ron

Hallo Ingrid,

Toen ik nog even verder zocht vond ik op deze site een foto van Tracie Ann. Als je deze link aanklikt krijg je een hele lijst met namen en daat staat hij tussen.

http://www.salfordboltonfuchsiasociety.co.uk/index2.htm?photos_list.htm&3

Groeten Ron.

• Shaka

Hallo Ingrid,

Als je even googled en je typt de naam tracy ann in en dan afbeeldingen dan krijg je een plaatje van de Tracy ann. plus daaronder staat een adres www.kathleenmuncasterfuchsias.co.uk .Miusschien heb je hier iets aan.

Groetjes Aukje

• ingrid

hoi,

nee dat is hem niet.

de fuchsia die ik heb is enkel

de kroon van de fuchsia is rose uitlopend naar wit aan de punten

en de kelk is lichtpaars

volgens mij is het een half hanger

de blaadjes van mijn fuchsia hebben wel wat weg van de blaadjes van de tracie ann

• ingrid

hoi,

ik heb een foutje gemaakt.

de fuchsia is dubbel of half dubbel en de puntjes van de kroon lopen uit naar wit-groen

groetjes ingrid

• Ron

Hoi Ingrid,

Op de foto die ik vond staat een foto met een Fuchsia die dubbel is en een roze met lichtere gevlekte kroon heeft. Misschien is het die plant?

Groeten Ron.

• ingrid

hoi

ik heb wel een foto gemaakt van deze fuchsia maar ik weet niet hoe ik hem op deze site moet zetten

dan kunnen jullie zien hoe hij er uit ziet

groetjes ingrid

• Ron

Hallo Ingrid,

Als je onderaan op zoeken klikt en “foto plaatsen” ingeeft krijg je een lijst met onderwerpen die hier over gaan. Je scrolt dan naar onderwerp 25, geschreven door Angelique Rijke (gedateerd 23-07-2004), hier wordt tot in detail uitgelegd hoe je een foto op dit forum kan plaatsen. Ik heb het zelf ook een paar keer gedaan en het is echt niet moeilijk. Ik heb hetgeen Angelique geschreven heeft gekopieërd en in een Word-bestandje geplakt en bewaard zodat wanneer ik nog eens een foto wil plaatsen ik de gang van zaken zo bij de hand heb.

Succes ermee!!!

Groeten Ron.

• ingrid

dit is de foto van tray ann

groetjes ingrid