Stek

• T.Koerts

Hallo

Wie kan mij helpen aan een stek van muscadet ,ik woon in het noorden.

Ik weet dat deze bij Kwekerij Michiels is,maar voor een stek is mij dat te verweg.

Gr T.Koerts

• michel

hallo ik ben in het bezit van een stek muscadet maar ik woon nog 10 km ten zuiden van Sittard ik denk dat dit een beetje ver is ?

Fuchsia groeten Michel

• reggie

hallo,als beginnend fuchsialiefhebster zoek ik stekken

ik lees dat u woont in de buurt van sittard,nou ik woon in lanaken belgie net over de grens,heeft u nog stekken te koop of weet u waar ik ze kan vinden?in de winkels zijn het allemaal dezelfde soorten.

graag uw reactie.bedankt

• jacco

Een collega/vriend van mij werkt in Kortrijk en heeft voor mij in het voorjaar ook bij de Nachtwaker 31 stekken meegenomen , nu zei die laatst tegen mij dat die ook vlak langs Lier komt dus wil evt. ook wel meenemen voor mij en ik woon in het midden van het land(vlakbij Veenendaal) ik kan dan de Muscadet meebestellen.

gr.Jacco

• astrid

Hallo T Koerts bij de meeste kwekers is een catalogus te verkrijgen voor ongeveer 4 euro sturen ze je hem op ,kun je stekken selecteren op schaduw en of zon dubbel of enkel enz bestellen en op laten sturen per post komt er wel verzend kosten overheen 6.75 maar daar kan je niet tegen rijden Ik doe dat meestal in de winter en laat ze in maart opsturen groetjes Astrid

• astrid

het vorige bericht was eigelijk bedoeld voor Reggie groetjes Astrid