Foto's van Ghislaine:

• Ron

,

,

Hopelijk is het goed gegaan en vinden jullie de plant ook de moeite van het bewaren waard. Groeten Ron.

• Ron

Beste mensen,

Deze foto's zijn van eind juli en inmiddels is de plant nog veel groter geworden maar helaas had ik hier geen foto van. Zoals jullie zien is het een mooie bloeiende plant waarvan ik het de moeite vind om haar over te houden. Groeten Ron.

• henk

Hallo Ron,

Ziet er goed uit jouw Ghislaine, zeker een plant om wat extra aandacht aan te besteden gedurende de winter dunkt me. Als de plant het voorjaar haalt, wat toch eigenlijk wel moet lukken met de tips die je kreeg ben ik erg benieuwd hoe de Ghislaine er uit ziet in het volgende bloeiseizoen. Je bent eigenlijk nu wel “verplicht” om ons dan weer een foto te laten zien van je fuchsia. In elk geval succes ermee deze winterperiode.

Gr. Henk

• Ron

Hallo Henk,

Ik zal jullie op de hoogte houden van het verloop. Als ze de winter doorkomt en het volgend jaar weer in bloei gekomen is plaats ik weer een foto.

Bedankt voor jullie belangstelling. Groeten Ron

• GJ57

Mooie plant, leuk dat de fotos erop zijn gekomen. Zou iedereen wat meer moeten doen verlevendigt het prikbord.