hartelijk dank voor de tip Sanne maar wat gebeurt er met de bloemen als er glassex op komt? want als je spuit onkom je daar niet aan.
Hallo Sanne,
Duidelijk die uitleg die je geeft betreffende glassex. In een eerdere reactie van jou (1-9-2007) op witte vlieg, schrijf je dat je ook baat bij het middel hebt bij de bestrijding van ongedierte. Bij welk soort ongedierte heb je er succes mee en in welke verhouding. Momenteel zijn er voor ieder beestje middelen te koop en als ik een foldertje van een bep. firma lees begint het bij mij gewoon te duizelen, zoveel soorten bestrijdingsmiddel er zijn. Het is niet dat ik er bang voor ben of zo maar ik wil het anders proberen dan dat ik nu doe. Ook qua bemesting ben ik begin dit jaar overgestapt van kunstmest naar organische mest en dat gaat goed. Dus nu ook graag chemisch bestrijdingsmiddelvrij.
Gr. Henk
Hoi Henk,
Dagelijks bekijk ik mijn planten met de spuit met glassex in mijn hand, en als ik iets zie kruipen of bewegen gaat gelijk de glassex er op, ook als ik iets zie waarvan ik niet weet wat het is. Op deze manier probeer ik mijn planten gezond te houden. Mijn spuit staat altijd klaar met deel glas sex en deel water en daar spuit ik alles mee.
PS in de tuin lopen ook ons drie honden, vandaar mijn angst voor gif.
Groet Sanne
Hallo Sanne,
Bedankt voor je uitleg betreffende de manier die jij toepast en ik ga het zeker proberen. Bij mij lopen achter het huis ook een paar honden en ik heb er wekelijk nooit bij stilgestaan dat het ook voor hun niet goed is. Lukt het met de glassex dan betekent dat einde chemische bestrijding bij mijn fuchsia's (en andere planten)
Gr. Henk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?