gezonde verslaving

• lia vlaar

Bedankt voor jullie reacties.

De site fuchsia-home is wel handig.

Ik ben erg gek op fuchsia;s met grote bloemen,halen jullie ook elke dag de oude bloemen eruit.Sinds een jaar werk ik niet meer maar kom soms mijn bed uit voor de fuchsia;s.verslavend!!….

• henk

Hallo Lia,

Het wordt op den duur idd een gewoonte om dagelijks de fuchsia's na te checken om evt. uitgebloeide of lelijke bloemen er uit te halen. Vooral de fuchsia's met witte bloemen worden vaak lelijk na veel regen. Wel de bessen eraf halen want die vergen veel kracht van de plant en dit gaat dan ten koste van de bloei. Als ik de titel van jouw stukje lees, weet ik het zeker, ook jij bent besmet met het zgn. FUCHSIAVIRUS en daar kom je moeilijk weer van af ! Maar het is een gezonde verslaving en dat scheelt. Maar kom jij alleen nog je bed uit voor de fuchsia's? Die keren dat je voor je fuchsia's je bed uit komt kun je ze ook gelijk nazien op evt. aanwezig ongedierte, ook dat is noodzakelijk. Verder wens ik je veel succes met je “verslaving”.

Gr. Henk

• Shaka

Voor deze verslaving hoef je niet naar de dokter voor een afkickprogramma.

Ook ik haal iedere keer de verwelkte bloemen eruit,en verwijder de bessen.

Maar pas op als je de bloemen verwijderd,want mij is het laatst gebeurt,dat er in een verwelkte bloem een bij zat,en BINGO de angel in mijn hand.

Overkomt me dus niet weer hoop ik.

Succes met je verslaving.

Aukje