mooie fuchsias

• lia vlaar

Beste fuchsiasliefhebbers,

Ik heb als hobby een paar fuchsias in de tuin staan en ik vind het toch wel erg leuk om ze te verzorgen!

Ik ben nu op zoek naar een lijst waar de meest favorieten fuchsias staan ,het is zo moeilijk kiezen uit zoveel stekjes.

Vriendelijke groeten,lia.

• Shaka

Vind u het niet leuker als u zelf uw favorieten gaat houden?Misschien vind u groot bloemigen of een bepaalde kleur mooi.Als u b.v. groot bloemig wit mooi vind of oranje dan zou u deze proberen te krijgen via kwekers of ruildagen van de fuchsia vereniging.Om een indruk te krijgen zou u open tuinen kunnen bezoeken.Daar zijn op het ogenblik alle fuchsia's wel zo'n beetje in bloei,en dan kunt u misschien uw keuze maken.

Veel succes

Aukje

• g.schuurman

Kijk es op deze site:

http://www.fuchsia-home.info/index.php

Je vindt er ‘bewertungen’. goed-neutraal of slecht.

Wellicht helpt het je op gang.

Overigens heeft Shaka gelijk m.i., het gaat er om wat je zelf mooi vindt!

• henk

Hallo Lia,

Kijk eens op de site van de Ned. fuchsiavereniging (www.nkvf.nl) onder links en klik op Kwekers. Bij enkele kwekerijen kun je fuchsiafoto's bekijken van a t/m z en soms ook nog met een cultuurbeschrijving. Voor een beginnende fuchsialiefhebber heel interessant en er is keus genoeg om zelf leuke fuchsia's uit te zoeken. Bij de kwekers kun je evt. een bestelling plaatsen voor de stekken van planten die je leuk vindt. Misschien heb je hier iets aan. Alvast succes ermee!

Gr. Henk