hulp bij het leren van fuchsia's

• Birgit

hoi allemaal, ik ben Birgit en woon in Goirle, ben mijn hele leven al gek op fuchsia's maar heb al van alles ermee geprobeerd en steeds belabberde resultaten gehad zowel bij het stekken alswel bij het overwinteren, en nu ik hier al uren heb gelezen kwam ik een stukje tegen van iemand die zei zoek iemand die in de buurt woont en dat is wat ik nu graag wil

Is er iemand die in goirle of omgeving woont die veel weet van deze planten en zin heeft om mij er meer over te leren, ik heb nu alleen maar een paar gewone want het is zo duur om elk jaar van die grote en verschillende soorten te kopen die dan aan het eind van de zomer weer dood gaan

groetjes Birgit

• coen

Je kunt op de volgende website kijken, daar staan adressen van mensen die je beslist verder willen helpen. http://www.nkvf.nl/nkvf/best-24.htm

• Birgit

Hoi Coen, dit is al fijn dan kan ik meteen lid van de club worden zie ik, dank je wel.

maar wat ik eigenlijk zoek is iemand die wat tijd vrij kan maken en bij mij een onder het genot van een drankje of frisje me kan laten zien hoe het allemaal in zijn werk gaat, vandaar dat ik iemand zoek in Goirle of Tilburg.

• coen

Als je contact met deze mensen hebt opgenomen en je vertelt hen je problemen , dan weten zij beslist wel iemand bij jouw in de buurt die je wil helpen.