CD-Rom van NKvf

• Ron

Hallo iedereen,

Enige tijd geleden heb ik op dit forum gevraagd hoe je in bezit van de CD-Rom van het 40 jarige jubileum van de NKvF kon komen. Iemand reageerde met de mededeling dat onze regio deze tijdens de nieuwjaars bijeenkomst zou uitdelen. Helaas kon ik daar niet bij zijn en ik heb al naar de voorzitter van onze regio (regio 23) gemaild, maar geen reactie gekregen. Weet iemand van jullie wat ik nu het beste kan doen. Ik zou de CD-Rom graag in bezit hebben, desnoods tegen betaling. Groeten Ron.

• Coen

Door blijven drammen. Als je op de ledenlijst staat hebben ze jouw boekje en CD-rom gehad. Probeer de secretaris eens jan.a.visser@zonnet.nl.

• Goof

De cd roms liggen bij de voorzitter en zijn zoals is meegedeeeld in de bel daar ook af te halen.Niet Jan visser is secretaris maar Mevr Els visser.

Goof.

• Coen

Dat staat er ook niet. Er staat alleen een emailadres.

• Goof

In de Bel van regio 23 staan de adressen van alle bestuursleden ,dus Ron kan altijd met een van deze mensen kontact zoeken en zal dan ook het goede antwoord krijgen.

Goof.

• Ron

Beste mensen,

Ik heb nmiddels een e-mail naar het adres in een van de reacties gestuurd. Het is nog te vroeg om te weten wat de uitkomst hier van zal zijn. Hopelijk komt het allemaal in orde. Ik kijk er n.l. al een hele tijd naar uit. Groeten Ron.

• Jos

Reactie van de voorzitter regio 23

Het uitgeven van boek en cd rom is al 2 keer in de bel geplaatst en komt voor de derde en laatste maal in de volgende bel

Nooit een e-mail ontvangen met vragen over boek en cd rom.Groeten Jos

• Ron

Bij deze wil ik even laten weten dat ik gisteren de CD-Rom en boekje ontvangen heb. Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties en suggesties. Groet, Ron.

• jos de rooij

Ik ben sinds october lid bij regio 23 en ik heb de CD vanzelf thuisgekregen dus ik snap al die comotie niet . Ik denk als alles goed ingevuld is dat het ook allemaal goed terecht komt