catalogus postorderbedrijf

• Sofie

Hallo,

Ik heb gelijk even gekeken en ga zeker wat fuchsia's bestellen en thuis laten bezorgen.

Laat het voorjaar maar komen!

Hartelijk bedankt. Sofie

• Ron

Hallo allemaal,

Jullie hebben gelijk als je zegt dat je het best bij een kweker kan kopen, maar in mijn geval woon ik zowat ik België; 10 km van Knokke en ik heb echt gezocht naar een kweker in de buurt maar helaas. Vandaar de poging tot kopen bij dit bewuste postorderbedrijf. Mocht ik de tegoedbon niet gekregen hebben was vorig jaar ook de laatste keer geweest, maar om 35 euro weg te gooien vind ik zonde. En meer dan 100 km auto rijden vind ik ook nog al wat.

• Coen

Informeer eens bij Gommer of Spek of ze ook naar België verzenden.

• Goof

In Hoek zeeuws vlaanderen is een fuchsia kwekerij .

• Ron

Hallo Goof,

De kwekerij in Hoek is grotendeels gestopt met fuchsia's. Enkele jaren geleden zijn de eigenaars kort achter elkaar overleden en heeft de dochter de zaak overgenomen. Het is nu een bloemenzaak met achter de winkel een klein kastje met ongeveer 100 soorten fuchsia's. Je moet in januari/februari doorgeven welke stekken je wilt hebben zodat ze deze op tijd voor je kunnen opkweken. Het zijn bijna allemaal oudere soorten dus de keus is erg beperkt. Maar bedankt voor je reactie. Groeten Ron.

• Erik Reuterink

Michels in Belgie, zend ook, en die zenden ook in Belgie, en volgens mij ook in Nederland