catalogus postorderbedrijf

• Els Ouwehand

Ik heb vandaag de nieuwe catalogus gekregen van het “beroemde” postorderbedrijf. Deze keer kun je er geen marsmallow's meer kopen. Deze keer hebben ze de juiste naam gekregen: Annabel.

Els

• Ron

Hallo Els,

Ik heb het ook gezien. Misschien heeft de oproep om te klagen bij dit bedrijf in dit forum geholpen. Ik heb een tegoedbon gekregen nadat ik een brief gestuurd had over de slechte staat van de plantjes toen ze aankwamen en het doodgaan ervan in de weken die volgden.

Hiermee ga ik het nogmaals proberen, hopelijk heb ik dit jaar meer geluk.

Groeten Ron.

• Coen

Misschien een domme vraag. Maar waarom niet bij een gerenommeerde fuchsiakweker besteld?

• Theresa

Vraag ik me ook af.

Er zijn toch in elke regio kwekers en dan kies je zelf of je ze goed vind of niet

• Goof

Ik ben het wel met Therese en Coen eens ,maar ook bij de fuchsia kwekers is het goed opletten ook daar krijg je soms de verkeerde namen

Goof.

• Aren

Ga eens in de buurt van Gieten kijken straks, vele duizenden soorten en een prima kwaliteit, weet alleen zo snel de naam niet van de kweker maar is al een ouder iemand en geeft ook verschillende shows altijd.

• Els Ouwehand

Jullie hebben gelijk, natuurlijk kun je beter naar echte fuchsiakwekers gaan. Maar soms (in mijn geval) moet je een eindje rijden en wat is er dan makkelijker om vanuit je luie stoel fuchsia's te bestellen. Helaas kreeg ik niet wat ik bestelde (nl. een Annabel ipv een Marshmallow). Bestellen via een postorderbedrijf is voor mij dus een eenmalige actie geweest.

Els

• Coen

Wat zou je denken van Spek of Gommer. Kan ook vanuit je luie stoel.

• Sofie

Hallo,

Domme vraag misschien?

Bezorgen of verzenden die ook fuchsia's?

Of hebben ze alleen een catalogus?

• Coen

Ik noemde deze juist omdat die ook verzenden. Kijk maar op hun website

http://www.kwekerijspek.nl of http://www.kwekerijgommer.com