Fuchsia:Donkse Parel

• Theo

Hallo Fuchsia liefhebbers,

Onlangs ontvingen alle leden die in Regio 26 wonen,ons regioboekje:,,Fuchsia Proat" met op de voorzijde een foto van een prachtige fuchsia.

Het bleek de ,,Donkse Parel " te zijn,afkomstig uit Belgie van de veredelaarster: Ann Ector.

We hebben al enkele site's van Fuchsia kwekerijen bezocht om er achter te komen of de bewuste Fuchsia ergens te koop is,maar tot nu toe zonder succes.

Is er misschien iemand die deze fuchsia in bezit heeft,en misschien een stek overheeft?? Zoja: Héél graag reactie!!

• Theresa

je moet eens kijken op www.kwekerijgommer.com daar hebben ze donkse parel

• Theo

Dag Theresa,

Bedankt voor je reactie,maar regio 26 is omgeving Eindhoven,en Fuchsiakwekerij Gommer zit in Dalen vlak bij Coevorden,ik denk meer als 200 km rijden voor mij,Ik hoop dat we wat dichterbij huis kunnen slagen.

Niettemin toch bedankt voor je tip.hebben we altijd iets achter de hand.

Groetjes: Theo.

• Theresa

Ook bij Michielsen in Koningshooikt bij Lier heeft de Donkse Parel.

Is dat ver van bij U?

• Theo

Tja,ook dat is 2 uur rijden,en ik heb de ,,Donkse parel“ op de site van Michielsen niet kunnen vinden,wel heb ik van iemand een tip gekregen dat de bewuste fuchsia bij ,,Ector Tuin” in Rummen te koop zou zijn. Dat ligt in de buurt van Hasselt.

Ik hoop nog steeds dat er iemand reageerd die een beetje in de buurt van Eindhoven woont,en een stekje overheeft.

Groetjes: Theo.

• Theo

Hierbij wil ik iedereen die op mijn oproep gereageerd heeft HARTELIJK Danken.

Ik heb de ,,Donkse Parel " onlangs in mijn bezit gekregen.

Nu nog voorjaar worden zodat ik hem in bloei zie.

Groeten: Theo.