CD Rom van NKvF

• Ron

Hallo,

Enige tijd geleden stond er in een van de berichten op dit forum dat de NKvF een CD-Rom ter ere van het 40 jarige jubileum heeft uitgebracht. Ook stond er dat iedereen dit lid is van de NKvF deze CD-Rom zou krijgen. Ik ben lid maar heb nog niets gezien of gehoord. Mijn vraag is nu… ben ik ongeduldig of is er iets misgegaan waardoor ik deze CD-Rom nog niet in bezit heb.

Vriendelijke groet, Ron

• Els Ouwehand

Ik heb de cd-rom al in mijn bezit, zeker al een maand. De cd-rom's worden verspreid via de verschillende regio's. Neem eens contact op met iemand van jou regio.

Els

• Ron

Hallo Els,

Bedankt voor je reactie en tip. Ik heb gelijk een e-mail naar mijn regio gestuurd. (regio 23). Nu maar hopen dat het goed komt.

Groeten Ron.

• Jos

Neem contact op met de voorzitter van regio 23voor het verkrijgen van hrt jubileumboek en CD ROM

Groeten Jos

• Ron

Hallo,

Ik heb een e-mail naar dhr. Visser gestuurd, maar tot heden nog geen reactie ontvangen. Ik wacht het nog even af. Groeten Ron.

• Goof

Beste Ron. Bij de nieuwjaarsbijeenkomst van regio 23 worden de cd roms en het boek uitgegeven .

Goof.

• Ron

Beste Goof,

Mag ik vragen wat je hiermee bedoeld?? Ik ben nog maar van dit jaar lid en heb nog nooit een nieuwjaarsbijeenkomst meegemaakt. En wat als je hier niet bij aanwezig kan zijn?? Komt het dan alsnog via de post of?? Misschien zijn dit geen vragen die jij kan beantwoorden, maar volgens mij ben je goed op de hoogte, want je hebt me al eens eerder geholpen met mijn naam/adres registratie. Hiervoor dank. Groeten Ron

• Goof

Hoi Ron . De nieuwjaars bijeenkomst word begin januari gehouden in zaal het turfschip in etten-leur noord ,Maar darover kun je lezen in de bel.ik kan je wel vertellen dat die bijeenkomst altijd leuk en gezellig is.Wat de cd rom betreft kun kontakt opnemen met het bestuur die adressen vind je ook in de bel.

Groetjes Goof Verdaasdonk.

• Ron

Hallo Goof,

Bedankt voor de uitleg!! Ik denk erover om naar de nieuwjaarsbijeenkomst te gaan. Misschien kan ik bij mij in de buurt nog wat leden vinden om samen de reis te ondernemen, wie weet. Bij deze nogmaals bedankt voor de info. Groeten Ron.