Fuchsia's via de post,

• Ron

Beste mensen,

Enige tijd geleden was er een vraag van iemand over een Marshmallow die bij een postorderbedrijf was gekocht. Uit de vele reacties bleek dat bijna iedereen ontevreden was met de planten/resultaten die men besteld had. Ik ook, en heb begin augustus een e-mail naar dit bedrijf gestuurd met mijn klacht. Tot mijn verbazing kreeeg ik zaterdag j.l. een tegoedbon in mijn bus. Misschien een tip om de teleurstelling nog een beetje goed te maken. Succes ermee!!!

Groeten Ron.

• Els Ouwehand

Ik was nogal teleurgesteld en heb daarom de catalogus van dit najaar weggegooid. Heb jij een e-mail adres voor me?

Alvast bedankt.

Els

• Ron

Hallo Els,

Hopelijk is het hetzelfde postorderbedrijf. Het adres is www.bakker-hillegom.nl. Succes ermee!! Ron

• Els Ouwehand

Tuurlijk is het het zelfde postorderbedrijf. Gelukkig zijn er geen twee van in Nederland.

Els

• Ron

Inderdaad, gelukkig niet. Hopelijk heeft jou klacht aan hun adres dezelfde gevolgen als bij mij. Ik ben niet van plan om nog wat te bestellen, maar de tegoedbon is ook een leuk cadeautje om aan iemand anders te geven. Succes ermee!!!! Ron.

• Erik Reuterink

Je kan ook via www.kwekerijspek.nl de planten bestellen,

Deze verkoopt zo ongveer half januari/begin februari fuchsia`s per post

Groetjes Erik Reuterink