witte fuchsia

• willemien 63

Ik wil graag steeds een grootbloemige witte fuchsia weer heb er een gehad maar is dood gegaan wie woont in de buurt van Godlinze en heeft een stek voor mij?

• Tielko

Ik weet wel witte fuchsia's voor u bij kwekerij jan lokhorst in gieten .

Gr Tielko

• Jan

Willemien ik kan je wel aan een grootbloemige witte helpen heb deze vorig jaar als

stekkie op een Franse markt gekocht en weet dus niet de naam maar hij lijkt op

Annebel is alleen groter van bloem en zuiver wit.

• willemien 63

Ben jij Jan Roffel die ons gebeld hebt dan heb ik jou adres weet nog niet wanneer wij komen.

• willemien 63

Hallo Jan kun je me je telefoon nummer mailen naar ons toe? Dan kunnen we even bellen als we langs komen email is jaap.laan@wanadoo.nl

• willemien63

Hallo Jan met Willemien wij zijn onlangs bij jou geweest maar die witte fuchsia bloeit mooi en die anderen die we hebben gekregen van jou die groeien al goed kom gerust eens langs als je wilt groetjes van Jaap en Willemien Laan uit Godlinze

• willemien63

Beste Jan we zijn bij jou geweest en ik heb van jou een witte gekregen en ook nog anderen en die zijn toch mooi gegroeid heel leuk het zijn dikke bossen geworden we hebben ze nl direct verpot prachtig gewoon zulke dikke bossen vlg jaar zien we verder hoe ze bloeien Heel veel groetjes en misschien tot vlg jaar