over.

• Jan

Ik fuchsialiefhebber uit het Noorden van het land heb tegen geringe vergoeding nog

flink wat jonge planten staan wie weet kan ik er (een beginnende liefhebber) een

plezier mee doen woon omgeving Lauwersoog.

Stuur me een mailtje.

• Tonny

Goedendag,

Ik vond de “gewone” fuchsia's als kind al heel mooi maar sinds kort heb ik ontdekt dat er werkelijk honderden zijn in alle kleuren. Om allemaal nieuwe planten te kopen dat is me te duur. Maar ik zou best wel wat stekjes willen hebben van andere fuchsia's dan die je koopt bij Intratuin ed. om het eens te proberen, maar ik woon in omgeving Rotterdam, dus hoe doen we dat. Kan dat ook per post??

met vr. groet, Tonny

• Goof

Kwekerij Zelenberg aan de sionsweg in Rijswijk kweekt vele soorten fuchsia's .dat is niet ver uit de buurt van rotterdam .als je daar in het voorjaar jonge plantjes koopt ben je niet zo duur uit.

Goof.

• Jan

Beste Tonny helaas zie ik geen kans wat planten naar je op te sturen daar zijn ze

eenvoudig te groot voor,en als je meer in de buurt woonde had ik wel wat langs willen

brengen maar Rotterdam is voor mij te ver rijden.

• Tonny

Hallo,

Bedankt voor je reactie hoor. Ik snap dat dat niet gaat. Ik heb al een adres gehad hier in de buurt, dus dat komt wel goed! Succes er verder mee!!

Tonny

• geert ubels

Jan schreef:

>

> Ik fuchsialiefhebber uit het Noorden van het land heb tegen

> geringe vergoeding nog

> flink wat jonge planten staan wie weet kan ik er (een

> beginnende liefhebber) een

> plezier mee doen woon omgeving Lauwersoog.

> Stuur me een mailtje.

jan,

Ik wil graag met fuchsia's beginnenn en dus wel belang bij wat

jonge planten.

Ook ik woon in het noorden, dus dat is geen bezwaar.

Stuur je een mailtje??

Gr.Geert.

• Jan

Beste Geert ik heb nog wel wat planten voor je staan,heb inmiddels je telefoonnummer en neem contact met je op.