fuchsia CD-Rom

• Ron

In het vorige berichtje las ik dat op 17 sept een CD-Rom uitkomt met ca 8500 cultivarnamen van fuchsia's en waarvan 3400 met foto's en dat alle leden van de NVKF deze “krijgen”. Ik ben wel lid op het blad Fuchsiana, ben je dan ook lid van deze vereniging?? Kan iemand mij dit uitleggen aub?? Groeten Ron.

• Marleen

Fuchsiana is het ledenblad van de NKvF, dus als je Fuchsiana ontvangt ben je ook lid van de NKvF. Op 17 september heeft in De Bilt de grote Jubileum Happing plaats en je kan daar de Cd-rom krijgen. Indien je niet aanwezig kan zijn zal je hem later via je regio ontvangen.

• Ron

Dank je Marleen, dat maakt het al iets duidelijker. Maar in de tussentijd ben ik gaan zoeken naar deze CD-Rom en het blijkt de opvolger van Guus Mölhman te zijn. De vorige exemplaren heb ik in bezit, maar daar heb ik voor betaald. Ik kan bijna niet geloven dat nu hij ze nu gratis weggeeft. (voor de eerste CD heb ik € 29,95 betaald). Maar bedankt voor je reactie, ik wacht het wel af.

Groeten Ron

• Coen

De NKvF bestaat 40 jaar en in verband daarmee krijgen alle leden een CD-rom.

Dit is een eigen uitgave van de NKvF en heeft niets te maken met andere cd-roms.

• Goof

Ron. Als je lid bent van de nkvf ben je ook lid van een der 27 regio's die er zijn ,ik weet niet waar je woont maar je kunt ook kontact opnemen met het regio bestuur die kunnen je alles vertellen over de cd rom en hoe te verkrijgen.

Goof.

• Nico - webmaster

Om er achter te komen van welke regio je “lid” bent, ofwel, waar je nog meer fuchsia-lovers bij je in de buurt vind, surf dan naar: http://www.nkvf.nl/regio/reg_inh.html

Welkom bij de club!

• Ron

Allemaal bedankt voor jullie reactie. Ik ga jullie tips ter harte nemen en verder uitzoeken bij welke regio ik ingedeeld ben. Ik woon in Oostburg, in (West Zeeuws-Vlaanderen). Groeten Ron

• Goof

Ron Zeeland is als regio ingedeelt bij regio 23 westbrabant,kijk op www.nkvf .nl en daar kun je de adressen vinden.

Groetjes Goof .

• Goof

Beste Ron. zou je je adres naar mij kunnen mailen volgens navraag bij het regiobestuur kan het zijn dat jou adres niet bekent is .klik op het bovenstaande adres en geef je adres door dan kan ik er voor zorgen dat jij ook het regioblad de Bel in de bus krijgt.

met vriendelijke groet Goof Verdaasdonk.