Pinkeltje of Walz Jubbelteen

• thomas

hallo,

is iemand bekend met de soorten: Pinkeltje of een Walz Jubbelteen?

zo ja, heeft u er ook zaad van?

groeten, thomas

• wim

van deze soorten kan het best in het voorjaar stekken kopen.

van zaad trekken is zeer moelijk groetjes wim

• goof

Pinkeltje is mij niet bekend ,walz jubbelteen wel. maar als je gaat zaaien krijg je niet de zelfde soort terug dus kun je hem beter stekken.dat kan als je goede jonge kopstek neemt nu nog .

Goof.

• Thomas

kan u me misschien vertellen waar ik de stekken vandaan kan halen?

groeten, thomas

• goof

stekken of jonge planten kun je kopen bij een fuchsia kweker of bij een fuchsia liefhebber bij jou in de buurt. ik weet niet waar je woont maar als bij mij in de buurt woont mag je gerust langs komen . ik woon in prinsenbeek.

Goof.

• Thomas

hmz, is een beetje ver weg :P

ik woon vlak bij Harderwijk, naar Prinsenbeek is voor mij :Afstand 131,1 km.

Reisduur 01:21

• goof

In Heerde bij fuchsia kwekerij Spek kunnen ze je zeker helpen.

Goof.

• Erik Reuterink

Ik heb ze geloof ik allebei, Walz Jubelteen zeker weten, en pinkeltje heb ik ook.

Ik woon in Zelhem, ligt achter Doetinchem, misschien ben je ondertussen al geholpen, maar Pinkeltje heb ik twee stekken van staan.

Groetjes, mail me maar als je wat wilt.

• willemien 63

Een zekere kwekerij Spek in Heerde aan de Hoornerveenseweg no7 die heeft Jubelteen staan en heeft ook nog stekken ben er voor 4dagen nog geweest

Daar staan prachtige fuchsia,s, dat is niet zo ver bij je vandaan ,het is dicht bij de camping de zandkuil en dat staat aangegeven vooraan in heerde.Groetjes