fuchsia in de tuin

• angel

Hallo , ik heb twee fuchsias in de tuin gepoot op een halfschaduwe plek . Nu is mijn vraag, kan dit op moeten ze in een grote pot. En kunnen ze ook op een zonnige plek staan, ik wil ze ook in de achtertuin , maar daar is het in de zomer heel erg heet. Wie heeft er tips . Alvast bedankt.

• Els Ouwehand

Fuchsia's kunnen goed in de volle grond gezet worden. Of ze in de zon, schaduw of halfschaduw moeten staan is afhankelijk van de soort.

Els

• Erik Reuterink

Meestal kunnen ze niet in de volle zon staan en is halfschaduw beter. De meeste kwekerij`en hebben een catalogus online, als je de naam weet kun je ze opzoeken en staat de standplaats er vaak wel bij.

Veel suc6

• wiza

hallo, kunnen fuchsia's, ik heb er twee, ook op het balkon, ik heb ze gewoon in de gekochte pot al een tijdje op het balkon staan, en geef ze elke avond een beetje water, ook op de schotel, ze zijn erg mooi, maar ik wil ze graag over houden, tot volgend jaar, zou dat kunnen en hoe, ik heb weinig plek, wel een schuurtje onder de flat, waar het volgens mij niet vriest, maar wel donker is.dit is voor het eerst dat ik fuchsia's heb, prachtig. graag advies

• hans burgers

ik weet niet hoe je heet

maar als in de kelder of iets dergelijks waar het niet vriest ,kun je ten alle tijde je planten overhouden ,en of het er donker is maakt niets uit sukses

hans burgers

• hans

beste mensen

als de planten weer naar buiten gaan en opnieuw zomerklaar gemaakt worden moet ik er dan nieuwe grond op doen ??hans burgers schreef:

>

>