foto

• Aren

Ik ben aan het zoeken dus naar die naam en heb een foto gemaamkt , maar hoe moet ik die erop krijgen hier?

Groeten Aren

• Angèlique Rijke

Aren is het soms deze de Ghislaine

Of zou het de Margrit willimann kunnen zijn

:?:?

Angèlique

• Angèlique Rijke

Foto's plaatsen hier op het prikbord

Je gaat naar www.photobucket.com

Dan zie je daar“sign up free”staan ,klik erop. Dan moet je daar wat dingetjes invullen………Usersname…….bedenk een gebruikersnaam ( goed onthouden of opschrijven)

Password……. bedenk een paswoord ( “”“”“”)

Valid E-mail………. je e-mailadres invullen

E-mail again……….nogmaals je e-mailadres invullen.

En dan onderaan dat grijze vlak staat “register”, klik hierop om je album te maken.Dan krijg je een bericht op je e-mail adres met een link.Ga naar je e-mail adres en open het mailtje van photobucket.Dit kan een paar minuten duren.Klik op de link die daar in het blauw staat.Dan zie je daar ook een adres staan

…..http:/img……. enz…….enz

Klik hierop, dat is jou eigen adres van je nieuwe album die jij nu hebt aangemaakt!

Dan krijg je weer zo'n grijs vlak waar je username al staat maar waar je password nog moet worden ingevuld,doe dat dus …. en klik dan op login.Je hebt nu je eigen album!!!!!!!

Je kunt dan daar op de knop bladeren klikken. Kies dan een foto die je in bv. “mijn documenten”hebt staan en open die dan ,klik dan op “submit” en je foto staat erin!!!!

Onder je foto die je in je album hebt staan staat,: Url, Tag, Img.

Selecteer de volledige tekst bij de Tag en kopieer die tekst dan.

Dan ga je naar dit prikbord en plak je in je bericht die tekst.Dus kopieeren en plakken.Je ziet nu alleen nog maar een (rare) tekst staan ,maar zodra je,je bericht geplaatst hebt komt je foto te voorschijn (klik evt. even op vernieuwen op je taakbalk)

Soms is je foto ineens heeel erg groot als hij hier staat.Geen probleem ,photobucket en het prikbord staan met elkaar in verbinding nu door die foto.Ga weer naar fhotobucket en dan naar die betreffende foto, je ziet boven die foto de knoppen Move Edit en delete staan.

Klik op Edit. Je kunt nu kiezen voor 25%, 50%, en 75% Hij staan automatisch op 50% en klik dan op Resize. Als je nu terug gaat naar dit prikbord en je hebt de pagina vernieuwd dan zie je dat de foto kleiner is geworden

Succes Angèlique

• aren

Hoi Angelique , bedankt voor de tip, ik heb m geplaatst en de foto die jij doorgaf was het dus niet , bekijk de foto en wie weet kun je me helpen.

Alvast bedankt