Goof

  • Angèlique Rijke

    Hallo Goof

    Ik wilde even zeggen dat mijn pa en ma ook gezellig meekomen:D

    M.vr gr Angèlique

    O'ja gisteren zijn er weer wat takken kapot gewaaid wanneer zal het nu eens zomer worden????????????????????

    Verleder jaar heb ik getracht een keer op vakantie te gaan en bij thuis komst heb ik staan huilen zo slecht was er voor de fuchsia's gezorgt dit jaar besloten thuis te blijven nee doet de wind me laten huilen van ellende.Maar goed hopen dat het nog wat word

  • windhapper

    ja als je fuchsia`s hebt kun je niet op vakantie,of je moet een goede verzorger hebben,want grote potten moeten bij warm weer wel twee maal per dag water hebben.

    en wat de zomer betreft die begint op17juli,nieuwe maan.

    kom is naar de achterhoek daar hebben ze ook mooie fuchsia`s,we hebben zo`n 75 soorten waarvan er al veel in bloei staan.

    groetjes

    een windhapper.

  • Angèlique Rijke

    Ik heb zelf rond de 124 fuchsia's en als er hier iemand wil komen kijken is dit ook altijd mogelijk .En inderdaad je moet dan iemand hebben die in vakantie's water wil geven (maar dan moet het wel gebeuren) ik had pech, want wees eens eerlijk je moet wel liefde voelen voor de fuchsia en niet denken ach ze hoeven vandaag geen water want het heeft geregend maar dan zijn de potten echt nog wel droog,dus ik durf niet meer op vakantie mits mijn moeder zich op wil offeren want die heeft er zelf ook zo veel.Voorlopig gaan wij morgen lekker naar de show in vreewijk en donderdag lekker naar Goof vandaag heel goed weer nou mijn week kan haast niet meer stuk. 8-)

    Gr-jes Angèlique

  • Nico

    Vakantie en fuchsia's (en andere kuipplanten) het blijft een probleem.

    Dit jaar heb ik een aantal hosta's verzorgd van een vriendin. Morgen gaan ze weer terug en verdeel ik mijn fuchsia's en andere potten onder twee vriendinnen. Hoop dat ze er goed voor zorgen. Voorgaande jaren bleven de planten thuis en kwam een buurvrouw ze verzorgen, helaas heeft ze geen groene vingers……

    Goof, veel plezier met het bezoek donderdag, volgens mij kun je wel een potje koffie extra zetten, geloof dat Angelique met een busje vol komt ;-)

    Angelique, jij ook veel plezier de komende dagen, koop je niet teveel?

    PS ik was laatst bij Mien van kwekerij Westhof, zij verkoopt bijna al haar planten incl. moederplanten :( misschien iets voor jou?

    groeten, Nico

  • windhapper

    Angèlique ik wens je morgen en donderdag een paar mooie dagen toe,en het weer wordt beter dus wat wil je nog meer.

    groetjes

    Windhapper.

  • Angèlique Rijke

    Dat meen je niet moet ik dan ook maar eens gaan kijken dan want de storm heeft er een paar doen sneuvelen

    Groetjes Angèlique

  • goof

    westhof gaat stoppen ,dat is toch jammer ik ging er graag naartoe , altijd vriendelijk en gastvrij. Angelique en haar famielie zijn van harte welkom maar geen volle bus want dan is mijn tuin te klein. als de andere willen komen van harte welkom maar om de beurt. windhapper ik geef mijn planten maareen keer per dag water ook al is het nog zo warm of droog.ik geef ze s morgen s optijd water dan zijn de potten niet warm en ze drogen gelijk op .mijn fuchsia vrienden in de buurt vinden mij een droge kweker maar het bevalt mij goed.

    Goof.