Fuchsiashow Vreewijk?

  • Angèlique Rijke

    Hallo daar ben ik weer, ik wilde vragen of er iemand weet wanneer de fuchsia show in Vreewijk (Rotterdam) is.Deze show is altijd heel mooi en wat je koopt is niet duur dus altijd leuk en mooi om al de fuchsia's van al die eigenaren te zien.

    Gr-jes Angèlique

  • Nico

    Volkstuinvereniging Zuiderhof heeft een fuchsiashow van 23 t/m 25 juli.

    Dit is in Rotterdam, bedoel je deze?

    Meer info lees je op de site van de NKvF:

    http://www.nkvf.nl/diversen/r'dam-1.htm

    Nog meer shows kun je vinden op: http://www.nkvf.nl/diversen/show2004.htm

    Veel plezier, Nico

  • Angèlique Rijke

    Nee helaas die bedoel ik niet de straat naam is Groenezoom Dit zou ik jammer vinden want ik ben al een paar keer geweest en leuke fuchsia's gekocht .Mijn moeder kwam tot nu toe ieder jaar een meneer van die vereniging tegen en nu helaas niet. Zal ik naar Rotterdam moeten rijden om te kijken of het daar vermeld staat Maar in ieder geval heel erg bedankt want nu ga ik ook naar Zuiderhof

    Gr-jes Angèlique

  • Nico

    Zodra ik meer hoor over een fuchsia show in Vreewijk zal ik het posten.

    Ik heb nog wat folders liggen van andere shows:

    17 t/m 25 juli - Lommel (net over de grens in België) - grote internationale fuchsia& kuipplantenshow met tuinbeurs.

    19 t/m 27 juli - 3271 Scherpenheuvel - Zichem (ergens in België) - fuchsia en kuipplantenshow

    23 t/m 25 juli - Prinsenbeek - mini fuchsia show in grote siertuin

    24 juli t/m 1aug - Eersel (Brabant) Kuipplanten en fuchsia show.

    (Lavrijssen staat hier met fuchsia's)

    Kortom, wie niet naar het buitenland gaat op vakantie, kan zich in (zuid)Nederland zeer goed vermaken!

    Wie meer wil weten over openingstijden, etc, vragen staat vrij.

    Nico

  • Angèlique Rijke

    Bedankt voor je reaktie Nico .Zoals in Prinsenbeek is het in vreewijk een mini fuchsia show .Die show's die jij/u hebt vermeld kun je daar ook fuchsia's kopen?Want dat blijft nou eenmaal een hobby van mij;)

    Gr-jes Angèlique

  • goof

    Angelique. ik heb even navraag gedaan over de show in vreewijk.die wordt gehouden van 6 tot en met 10 juli, dinsdag open van 14 tot 17.30 w,d,vr van 10.00 u tot 17.30 ook tijdens de show in prinsenbeek zijn planten te koop .

    groetjes Goof.

  • Angèlique Rijke

    Goof je bent een engel en naar Prinsenbeek ga ik ook op zeker heen Bedankt voor de moeite om dit even na te vragen.;)

    Gr-jes Angèlique

  • Angèlique Rijke

    Goof ik heb een vraagje ,Is het mogelijk als we 8 juli naar jou tuin komen kijken,ivm de fuchsia show in vreewijk. Ik koop daar namelijk altijd fuchsia's en er staan er namelijk nog wat op mijn lijstje en als ik dan te laat ben zit ik er gigantisch naast want het is daar altijd een race naar binnen.Als het niet mogelijk is laat dit dan ook even weten.En dan heb ik mischien nog wel twee mensen die dan de 8ste mee zouden kunnen komen (mischien )En goof wat zijn de tijden in Prinsenbeek want dan ben ik ook zeker van de party*D

    Gr-jes Angèlique

  • goof

    Angelique, je bent van harte welkom op 8 juli, en breng maar gerust nog een paar mensen mee.

    groetjes Goof.

  • Angèlique Rijke

    Hartstikke bedankt Goof en o'ja het begint hier helaas weer hart te waaien

    Gr-jes Angèlique