storm

  • Angèlique Rijke

    Ik heb nu al schade aan mijn Fuchsia's wat zal het vanmiddag gaan worden als de echte storm gaat beginnen. Ik heb de Fuchsia's zo goed mogelijk weg gezet maar hier aan de kust, met een hele open tuin, valt het niet mee om een veilig onderkomen te vinden.Ik hoop dat het aan het eind van de storm mee zal vallen met de schade.Het is zomer toch of vergis ik mij en is het nu lente ik weet het niet hoor.Angèlique

  • Fien Fuchsia

    Hoi, Angelique,

    Ja, zelfs hier in het Zuiden gaat het verschrikkelijk te keer. Ik zelf heb mijn planten zo dicht mogenlijk opelkaar gezet, om de schade een beetje binnen de perken te kunnen houden. Je kunt nu wel metteen zien, welke fuchsia's de sterkste zijn!!!

    Het voordeel is, dat je gelijk weer een heleboel nieuwe stekken kunt maken, als er wat sneuvelt.

    Sterkte ermee!! En ik hoop van harte, dat de schade beperkt blijft voorje, want aan de kust gaat het inderdaad altij nog veel erger te keer dan hier.

    Groeten.

  • Angèlique Rijke

    Hallo Fien

    Nou je wil niet weten wat er al gesneuveld is vooral de fuchsia's op stam.

    Ik had ze heel dicht op elkaar gezet maar dat mag niet baten de wind giert hier rond het huis, fijn he zo vrij wonen ,nou niet voor mijn fuchsia's en mijn tuin. het waait nog steeds enorm en ik moet steeds weer naar buiten om iets bij elkaar te rapen zeer triest. Ik wens iedereen op deze site succes met hem/haar planten.

    Angèlique

  • goof

    bij mij is ook het een en ander omgewaait maar ik laat het maar liggen tot de storm over is dan heb je de minste schade .

    goof.