fuchsia's van Goof

  • Angèlique Rijke

    Goof ik wilde je even een compliment geven voor je tuin , maar zeer zeker voor je fuchsia's als ik dat zie zit ik daar van te genieten ook al zijn dat dan alleen maar de foto's .Een dikke tien ,je vraagt je af hoe ik het weet maar ik heb net op die site van trots op mijn tuin zitten kijken.

    Groetjes Angèlique

  • goof

    angelique. bedankt voor het compliment het is altijd leuk zo n bericht te lezen. maar ik houd ook open tuin .op afspraak dus als je het wil zien ben je van harte welkom.

    voor de andere mijn tuin is te zien op www.trotsopmijntuin.com.

    goof.

  • Angèlique Rijke

    Hallo Goof

    Ik zou dit heel leuk vinden ,waar kan ik de datum vandaal halen wanneer er bij jou open tuin is ?Want als de gelegenheid daar is kom ik zeker kijken. Als ik een afspraak wil maken ,via wat moet ik dit doen?Laat het mij alstublieft even weten want jou tuin is de moeite waard om een bezoek te brengen.

    Angèlique

  • goof

    Angelique. er is bij mij geen vaste opendag maar alleen op afspraak en de beste tijd is de eerste twee weken van juli 16 juli moet ik planten leveren voor de show in prinsenbeek. je kunt altijd bellen op nr 076 5415279 om een afspraak te maken.

    groetjes goof verdaasdonk.

  • Angèlique Rijke

    Hallo Goof

    Ik denk dat het waarschijnlijk op 6 juli zal zijn dat wij jou tuin willen komen bewonderen ,ik zal je daar in de week van 21 juni even over bellen om het definitief af te spreken

    Groetjes van Angèlique vanuit een zonnig Ouddorp