bonanza

  • Aren

    Wie heeft er een foto of een link naar deze fuchsia?

    Heb m wel, als het de goede naam is, maar zou graag er meer over weten.

    ALvast bedankt.

    Aren Admiraal uit Zierikzee

  • Angèlique Rijke

    dan moet je even kijken op de site van Michiels dat is www.fuchsia.be daar heb ik de beschrijving net gezien van deze fuchsia je kunt ook naar de kolom kwekers gaan en dan michiels aan klikken en dan cataloges op alfabetische volgorde aan klikken en verder wijst het zich van zelf de foto heb ik nog niet gevonden ik zal zoeken. m.vr gr Angèlique

  • Aren

    BEDANKT IN IEDER GEVAL, IK ZAL ALS IK DE FOTO EERDER HEB GEVONDEN HET JE LATEN WETEN.

  • Nico Bouwman

    Even googlen met “bonanza fuchsia” en je komt op:

    http://www2.dicom.se/fuchsias/bonanza.html

    Hier staat een mooie grote foto van Bonanza.

    Succes, Nico.

  • Aren

    Hartstikke bedankt, ik had ook op google gekeken maar had het net andersom gezet, dus fuchsia/bonanza.

  • goof

    ik heb een fuchsia opstam ,hij is al enkele jaren oud heb heb gekocht als de bonaza maar het blijkt nu een andere te zijn,het is jammer dat er vaak wat fout gaat met de namen,

    goof.

  • Aren

    Dat is zeker jammer , zo denk je dat je een bepaalde soort hebt en dan blijkt dat je eigenlijk een beetje bent bedrogen, ik kan me voorstellen dat je je daar best rot bij voelt.

    Ik heb wel een paar jonge stekjes al , als je ze wilt hebben dan kan dat .

    Groetjes Aren

  • goof

    Aren , bedankt voor het aanbod , het is zeker niet leuk als je een mooi plant koopt het het is de verkeerde ,maar ik zal hem nog wel een keer tegen komen ,ik denk dat de afstand wel wat ver is ik woon in prinsenbeek en jij ergens in zeeland.

    groetjes goof.