fuchsia:Philip Theelen.

  • Wil Gros

    Van iemand (wie?) heb ik een stekje gekregen met de naam Philip Theelen,hij groeit als kool maar ik kan in geen enkel boek of cultivarlijst deze naam terugvinden.

    Wie kan mij daar wat meer over vertellen?

  • goof

    wil. het is toch niet zo dat de namen verkeert zijn geschreven er is wel een philiptaeler,en simone sleger .het komt wel meer voor dat de naam verkeert op het label staat.

    groetjes Goof.

  • Wil Gros

    Hallo Goof,

    Bedankt voor je bericht.

    Ik denk dat dat heel goed zou kunnen

    Hoewel beide inmiddels forse stekken zijn kan ik er nog niet zo heel veel van zeggen, maar ik denk dat Philip een slappe struik of half hanger zal worden en Simone een struik.

    Bloemen hebben ze nog niet dus dat is nog even afwachten.

    In de documentatie die ik heb zijn de namen die jij opgeeft ook niet aangegeven,

    weet jij misschien daar wat meer over te vertellen?

    Ik ben heel benieuwd.

    Alvast bedankt.

    Groetjes Wil.

  • goof

    ga naar de site van de nkvf en klik op zoeken daar kun je ze vinden op de cultivarinventaris lijst.

    goof.

  • Wil Gros

    Hallo Goof,

    Bedankt voor de tip.

    Ik heb het opgezocht en je zou denken dat dat het zou moeten zijn.

    Ik wacht met spanning op de bloemen, als dat klopt qua kleur dan moet het wel zo zijn denk ik.

    Nogmaals bedankt.

    Groetjes Wil.

  • goof

    laat he dan even weten .

    goof.

  • Wil Gros

    Doe ik beslist!

    Groetjes Wil.

  • Wil Gros

    Hallo Goof,

    Het heeft even geduurd,maar Philip Theelen staat al ruim twee weken in bloei en bij Simone Slegers is de eerste bloem gisteren open gegaan.

    Beide voldoen aan de beschrijving, dus heb ik ze nu officieel deze namen gegeven.

    Nogmaals hartelijk dank voor je tips.

    Ook wij zouden deze zomer graag eens in jouw tuin komen kijken.

    Vriendelijke groeten,

    Wil Gros.goof schreef:

    >

    > laat he dan even weten .

    > goof.