watergeefsyrteem

  • Wim van Smeerdijk

    Misschien kan ik iemand een plezier doen met een paar rollen van 45 meter lang per rol en daar bij de nodige slangetjes en stekertjes.

    Over de prijs worden we het altijd eens… mail mij even.

    Wim.

  • paul meijer

    hallo Wim, ik ben een beginnend fuchsia kweker en heb wel intresse in 1 rol met toebehoren, hoop dat dat tegen een leuke prijs mogelijk is, ik hoop dat je een beetje in de buurt woont,ik kom zelf uit rotterdam.

    alvast bedankt voor je reactie,

    gtr,paul

  • Henk

    Laat maar horen wat de prijs is per rol. Ben een beginnend Fuchsia fan.(ongeveer 2 jaar)

    Gr henk

  • wim

    De rol moet € 45.00 kosten en de slangetjes met steker kosten € 0.25 en die zitten in een bos van 50. maar je kan er net zoveel krijgen als je nodig heb.

    In de slang zijn de gaatjes al reeds in geprikt dus zo aan te sluiten

  • paul meijer

    Wim, zitten er ook aansluit spullen en bochtjes en t stukken bij?

    en waar kan het afgehaald worden?

  • wim

    halo paul,

    Er zit aan iedere slang een T stuk en twee eind stukken maar hier volgt een duidelijkere omschrijving :

    Een rol tyleen slang Ø 20 mm van 45 meter lang kost €1.00 per meter en de slangetjes met spike,s kosten € 0.25 per stel

    Maar je kan net zo veel krijgen als je nodig zou kunnen hebben.

    In de tyleen slang zijn de gaatjes al reeds voor geponst dus je kan de z.g. spaghetti slangetjes zo aan sluiten.

    Als je het wil inkorten verlengen of haaks de bocht om dan zijn er allerlei hulpstukken voor te krijgen

    Ik koop het bij wildkamp in de winkel maar het is ook online te bestellen www.wildkamp.nl

    Als je nog vragen heb mail me gerust mijn E-mail adres is wvansmeerdijk@home.nl

    of bel 0651796817

    De Wilp

    Hartelijke Groeten,

    Wim

  • wim

    Hallo Henk,

    Een rol tyleen slang Ø 20 mm van 45 meter lang kost €1.00 per meter en de slangetjes met spike,s kosten € 0.25 per stel

    Maar je kan net zo veel krijgen als je nodig zou kunnen hebben.

    In de tyleen slang zijn de gaatjes al reeds voor geponst dus je kan de z.g. spaghetti slangetjes zo aan sluiten.

    Als je het wil inkorten verlengen of haaks de bocht om dan zijn er allerlei hulpstukken voor te krijgen

    Ik koop het bij wildkamp in de winkel maar het is ook online te bestellen www.wildkamp.nl

    Als je nog vragen heb mail me gerust mijn E-mail adres is wvansmeerdijk@home.nl

    Hartelijke Groeten,

    Wim