fuchia MAXIMA

  • inie

    Hallo,

    Mijn schoonmoeder heeft als hobby fuchia`s Ik heb er erg weinig verstand van maar ik heb haar een een keer horen zeggen dat er een nieuw soort fuchia is met de naam Maxima. Ik zou haar erg graag verrassen met deze plant maar ik weet niet eens of het wel bestaat enzo ja hoe kom ik er dan aan?

    Wie kan me helpen?

  • henk

    fuchsia Maxima is er,weet niet in welke regio u woont,maar bij een echte fuchsia kweker vind u hem zeker,als u kunt zeggen in welk deel van het land u woont,kan ik u vertellen naar welke kweker u kunt gaan

  • inie

    Leuk de fuchsia Maxima bestaat dus, ik woon in overijssel.

    Eigenlijk heb ik nog een oproepje:

    Wat is op dit moment de nieuwste fuchsia en wat is de beste tijd om dit te kopen?

  • henk

    hallo.

    mijn advies is,kijk eens op www.nkvf.nl

    daar staat vast wel een kweker(theo jeukens of spek) die hebben maxima beslist.

    de nieuwe soorten,dat zijn er soms best veel,als je bij spek op de site kijkt,staat daar een lijst met nieuwe soorten,dus is er keuze genoeg

    inie schreef:

    >

    > Leuk de fuchsia Maxima bestaat dus, ik woon in overijssel.

    > Eigenlijk heb ik nog een oproepje:

    > Wat is op dit moment de nieuwste fuchsia en wat is de beste

    > tijd om dit te kopen?

  • goof

    kwekerij spek in heerde ,lockhorst in gieten, gommer in dalen .deze kwekers hebben zeker de maxima.

    Goof.

  • inie

    Hallo,

    bedankt voor jullie adviezen ik ga er zeker mee aan de slag en probeer er voor te zorgen dat mijn schoonmoeder deze zomer kan geniet van“DE MAXIMA”

    groetjes inie

  • Thea

    Ine je kunt Maxima kopen bij Spek in Heerde.

    Het is een mooi exemplaar.

  • Nico

    Was gister bij de Molenwerf (Boven-Hardinxveld) bij Cees van den Berg, zag dat hij ook Maxima had staan. Nu is dat vanuit Overijssel wel een endje rijden, maar voor de liefhebbers uit de randstad goed te doen.

  • Lammert Hekman

    Deze fuchsia maxima is te verkrijgen bij fucsia kweker van der Spek in Heerde ( nabij Zwole) met vriendelijke groet Lammert.

  • Lammert

    Deze fuchsia maxima is te verkrijgen bij fucsia kweker van der Spek in Heerde ( nabij Zwole) met vriendelijke groet Lammert.